21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!

M-am tot gândit ce mama dracului de fotografie să pun pentru sfârșitul lumii din 2012. A fost făcută de mine pe 2012, la 21 decembrie, ora 13:28 (vezi data pe fotografie. e inscripționată de pe aparatul foto. din cauza exploziei, negativul a fost afectat. Așa de intens a fost impactul!). Fotografia a fost făcută la o viteză de 1/4000 cu f/32, iso 100. Poate vă intrebați cum de am făcut o fotografie în viitor. Păi foarte simplu!, m-am dus în viitor cu ajutorul dr. prof. Hulbert, doctor în fizica de particule. Printr-un dispozitiv inventat de el (e top secret!, dar eu vă spun să vă pregătesc și că-mi sunteți dragi... unii, nu toți!) care pur și simplu crează o singularitate temporală în spațiul fizic. Iar poarta cealaltă am ales-o pe vf. Mogoșa (orașul e Baia Mare, dacă nu v-ați prins până aici) că e sus și mai sigur, mai ales este o privire de ansamblu. Știam dinainte de la televizor că, în 2012 va fi sfârșitul lumii... de la tot felu de canale... și bunica mi-a spus și am crezut-o! De aceea vă dau ceea ce se va întâmpla că să vă pregătiți. Deci faza e foarte reală! Pe bune! De ce v-aș minții eu? Televizoarele o fac... A... ceea ce nu se vede, că doar o fotografie am putut face. Nu va mai fi gravitație. Dar eu m-am dus cu un costum special conceput de dr. prof. Kyomoto (de la C.E.R.N. - caută pe google dacă nu mă crezi!) și așa am putut să stau lipit de pământ. Zbura multă lume prin jur... și cerul era roșu, un roșu intens (dar nu se vede că e alb-negru). Eu mă mut pe Marte. În iunie 2011 decolez. Am fost racolat pentru misiunea de supraviețuire (e secret!, dar vouă vă spun că unii îmi sunteți dragi!) și poate veniți și câțiva cu mine. Ar fi chiar super! Și polaritatea s-a schimbat! Era foarte ciudat, că încercam să mișc mâna dreaptă și se mișca stânga. Vroiam să merg în față și mergeam în spate. A fost greu dar m-am prins că ma jucam jocuri pe calculator și mai luam câteodată o pușculiță cu surprize și se inversau comenzile. Așa era în bomberman! Pe bune! Dacă nu m-aș fi jucat bomberman nu mai reușeam să vin înapoi că tot aș fi mers cu spatele.
Rog presa să publice acest articol pentru că este adevărat! Uite și fotografia! e reală! eu am realizat-o! Echiar pe bune! De ce aș minții? Ce aș avea de câștigat?

Comments

  1. Imi place povestioara, e foarte tare! :))

    Pe langa talentul tau vad ca ai si alte inclinatii, bravo!

    Cu respect,
    Adi

    ReplyDelete
  2. De dus is dus. Asta o stiu! hahahaha! esti Adi ala care cred eu?

    Cu respect si pentru anonim.

    ReplyDelete

Post a Comment

Mesajele care contin injurii sau nu sunt la subiect vor fi sterse. Se accepta critici constructive. Va multumesc pentru intelegere!

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka