Sesiune Foto - Modă

Acum 10 zile am avut ocazia să particip la prima sesiune foto de modă dintr-un şir lung ce mă aşteaptă. A fost primul contact cu un designer de modă, Sandra, care se află la început de carieră şi mi-a plăcut mult stilul ei. Au fost patru ore frumoase, am alergat de colo până colo, însă aceste fotografii nu s-ar fi putut face fără munca de echipă. E ceea ce mi-a plăcut cel mai mult. Sara, modelul, colegă din anul I la fotografie împreună cu Mónica, tot colegă din anul I au fost cele care m-au ajutat în această sesiune care urma să fie o schiţă pentru urmatoarele sesiuni. Am decis să refacem sesiunile însă doar cu un set de vestimentaţie pe sesiune, să se pună accent pe localizări, machiaj şi coafură.

Mai jos, se pot vedea fotografii de la prima sesiune.



Luni, împreună cu Vanessa, am hotărât să cautăm locaţii. În cele din urmă am găsit un loc interesant, fără multă agitaţie. Am planificat o a II-a sesiune, însă de această dată cu alte reguli. Echipa formată: Mihai, fotografie; Sara - model, Monica - machiaj, Laura - coafură, Vanessa - ajutor lumini şi nu în ultimul rând, Sandra - design modă.
A fost e experientă foarte frumoasă, fiecare am participat la crearea acestor imagini. Persoanele menţionate mai sus au participat cu idei in sesiunea foto, toţi fiind colegi de fotografie, înafară de Sandra.
Fotografiile selectate se pot vedea mai jos.
De la stânga la dreapta: Vanessa, Mihai (eu), Laura, Mónica, Sara, Sandra.


Iar luni, am decis să încerc tehnici noi de retuşare în Ps. Rezultatul se poate vedea mai jos.

Comments

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!