Sesiune Foto - García Torregrosa Abogados

O sesiune foto mai specială. De data aceasta pentru un client; nu orice client: un birou de avocaţi care au rămas şi mulţumiti.

Ce poţi cere mai mult? Eu, la nivel personal aş fi făcut mai multe, însă timpul limitat nu mi-a dat voie cu toate că am mers pregătit cu lecţiile făcute: cu trei zile înainte de sesiune am mers să cunosc personalul, să mă introduc, să studiez încăperile, orientarea geografică a birourilor, lumina, cadrele, etc. Ceea ce lipseşte e atmosfera, însă aceasta a fost dorinţa clientului care trebuie respectată. După ce le-am arătat fotografiile le-am spus părerea mea şi au fost receptivi, mi-au înţeles punctul de vedere. Pe viitor voi repeta sesiunea. În astfel de cazuri, camere mici doar un angular te poate salva, mai ales când ţi se cere să se vadă şi tavanul. Îi mulţumesc lui Paco S. care mi-a împrumutat Canon 5D şi angularul 17-40mm. Fără ajutorul său, cu 24-70mm pe 30D aş fi avut mai mult de lucru în producţie şi post-producţie.

Astfel, am început o colaborare frumoasă cu acet birou de avocaţi şi de multe ori mi-au prins bine.
Întotdeauna m-au primit cu braţele deschise şi mi-au dat soluţii foarte bune la problemele pe care le-am avut. Pentru un fotograf la orice oră e bine să ai un astfel de as în mână.






















































Comments

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!