Sesiune Foto Modă

Vineri am continuat colaborarea cu desginerul de modă, Sandra Coronado Agulló iar împreună cu Sara Barberá Mompó (modelul) am reuşit să facem o sesiune frumoasă. Înainte de această sesiune, împreună cu Mónica şi Sara am căutat locaţia ţinând cont de vestimentaţie. Iluminarea, după cum se poate vedea mai jos am setat-o în aşa fel încat să se scoată în evidenţă materialul (click pe imagine pentru a mări).


























































































































Comments

  1. Bravo varu'!! Mie imi place a 6-a cel mai mult :D

    ReplyDelete
  2. De ce a 6-a? Care e criteriul folosit? :P

    ReplyDelete
  3. Incadrarea si elementele regasite, care in mod obisnuit sunt ascunse in spatele obiectivului. Faptul ca ai dezvaluit in intregime decorul folosit face ca fotografia sa fie reala, tangibila, familiara. Privitorul recunoaste peisajul ca facand parte din lumea in care traieste si nu ca ceva abstract si neinteligibil. Si cu toate acestea, nu e anost.

    ReplyDelete

Post a Comment

Mesajele care contin injurii sau nu sunt la subiect vor fi sterse. Se accepta critici constructive. Va multumesc pentru intelegere!

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!