1st Contact

Azi am primit un e-mail ciudat, de la un utilizator de pe o pagina web 2.0 (n-am să zic numele căci nu vreau să le fac publicitate) care ne-a felicitat pentru lucrările noastre de modă şi ne-a propus o colaborare.

Mi-am dat seama că e designer de modă, însă nu ştiam cine, ce şi cum. I-am căutat numele pe internet şi am dat de el. Mi-a picat falca! Individul respectiv are atelier propriu de confecţie, magazin de desfacere într-o zonă foarte bună şi peste 50 de creaţii futuriste.

Repede am sunat-o pe Sara, colega mea să-i spun vestea. Suntem în culmea fericirii iar săptămâna aceasta vom vizita magazinul.

Nu ne aşteptam ca un creator de modă să ne ceară serviciile... ţinând cont că experimentăm în modă doar de 3 luni de zile.

Profesorii de fotografie din cadrul EASD ne-au ajutat foarte mult, întotdeauna au încercat să ne modeleze iar la noi chiar au reuşit. Ne-au arătat drumul iar noi l-am urmat... încă mai avem mult de parcurs însă e un început.

Comments

  1. Felicitari maxime! Daca aveti vreodata nevoie de inca un asistent, om de lumini, orice, sunt si eu interesat! Multi viseaza sa lucreze cu un creator de moda, multi viseaza sa fie destul de buni ca sa ajunga asa sus pe ierarhia fotografiei. Felicitari inca o data! :D

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru comentarii Rudolf. Voi posta o noua tema unde voi povesti cum am ajuns aici... insa nu am facut nimic special sau nimic miraculos. Imi place sa lucrez in echipa; sa lucrez singur e plictisitor iar intotdeauna 2, 3 minti sunt mai bune ca una. Sunt deschis sa aud idei, insa nu de la oricine; cei din echipa noastra sunt persoane extraordinare.

    Doar am insistat pe un lucru si am pariat toate cartile pe un joc. Nimic mai mult, nimic mai putin.

    ReplyDelete
  3. Iti citesc cu interes blogul. Ma bucur de colaborarea ta si sper sa mai vina si altele. Mult succes in continuare.
    Horatiu - Baia Mare

    ReplyDelete

Post a Comment

Mesajele care contin injurii sau nu sunt la subiect vor fi sterse. Se accepta critici constructive. Va multumesc pentru intelegere!

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!