Nuntă - Corina şi Robert

O mică selecţie din sesiunea foto de la ultima nuntă. Mi-am propus să nu mă uit pe aparatul foto la fotografii (mai puţin la probe) până ce nu ajung să le descarc pe toate iar când am început editarea am rămas plăcut impresionat să văd clipe frumoase captate pe senzorul digital reuşind să redau personalitatea lor în fotografiile realizate.

Fotografiile nu sunt retuşate, doar un pic de contrast. Sesiunea foto a fost intreruptă de omul legiutor care cu intelijenţa sa precară ne-a alungat de pe platforma unei clădiri care aparţine domeniului public; degeaba s-a încercat o comunicare cu sluga dreptăţii că nu s-a avut cu cine. Nunta a fost frumoasă iar pe Robert şi Corina îi cunosc din liceu. Am avut avantajul de-ai cunoaşte intim iar prietenii mei mi-au dat libertate totală: Ce poţi cere mai mult?

































































Comments

  1. Ce frumooos! Felicitari! si tie pt fotografii, dar si lor pt ca si-au unit destinele.

    ReplyDelete

Post a Comment

Mesajele care contin injurii sau nu sunt la subiect vor fi sterse. Se accepta critici constructive. Va multumesc pentru intelegere!

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!