Sesiune Modă - Sandra Coronado Agulló

Ieri, miercuri am unit echipa şi am avut parte de 3 ore de lucru. Am reuşit o sesiune frumoasă, ne-am mişcat repede şi am trecut cu vederea peste temperatura excesivă de 36 de grade la umbră şi umiditatea ridicată.

Îmi place foarte mult să lucrez cu această echipă. Atât Sara, Sandra cât şi Oana se dedică din plin acestor sesiuni fotografice iar la nivel personal am început deja să dirijez modelele aflate în faţa camerei; acest lucru se datorează Sarei, cea de la care am început să iau notiţe acum 3 luni de zile.

Comments

  1. Interesanta locatia , pe unde este ?

    ReplyDelete
  2. felicitari pentru vernisajul de aseara. ma bucur ca am putut participa.
    cu respect.

    ReplyDelete
  3. Si eu va multumesc ca ati venit!
    Cu stima si respect!

    ReplyDelete

Post a Comment

Mesajele care contin injurii sau nu sunt la subiect vor fi sterse. Se accepta critici constructive. Va multumesc pentru intelegere!

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!