Erinnerungen in der Fotografie - Seminar Silke H.

Erinnerungen in der Fotografie - Amintiri în Fotografie, un seminar ținut de Silke H. unde de-a lunngul unui semestru la orele sale s-a vorbit despre un singru aspect: Cum ne influențează amintirile declanșarea obturatorului. Fiind vorba de o limbă străină, nu mi-a fost deloc ușor însă la sfârșitul semestrului am putut să-mi exprim destul de coerent ideile în limba germană.

Pe lângă faptul că am vorbit fiecare despre ceea ce ne sugerează această temă, am citi și multe pasaje din cărțile unor autori consacrați ca: Jean Cocteau, Siegfried Cracauer, Bernd Stiegler, Herve Guibert, Roland Barthes, etc. Textele, bineînțeles erau relaționate cu tema seminarului, la un nivel mai mult sau mai puțin filosofic, însă fraza care mi-a captat atenția a fost: ¨Das Denken existiert in Präsens, danke für die Vergangenheit und die Zukunft - Gândirea există în prezent mulțumită trecutului și viitorului.¨ Mestecând această frază, mi-am dat seama că trecutul este un catalizator al viitorului, care cu sau fără voia noastră trebuie să treacă prin starea puerilă a existenței umane: prezentul. În final am dorit să realizez un proiect, o serie de portrete care să treacă prin cele trei stări inexistente Universului: trecut, prezent, viitor.

Nu doresc să mă avânt în mai multă filosofie, râmăn cu picioarele pe Pământ, pe cat posibil și expun portretele realizate. Mulțumiri studenților de la arte dramatice: Carla, Sara și Moritz, care au și-au jucat rolul în fața obiectivului.






























Comments

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!