Identități Fotografice

Portretele de mai jos sunt rezultatul proiectului propus de Gosbert A. din cadrul HBK. Am avut norocul să o cunosc pe Sylvia H. din cadrul T.A.N.Z. Braunschweig și m-am înscris la orele sale de dans improvizat. Așa am ajuns să cunosc tineri studenți la arte dramatice - actori și performeri - cu care am început să lucrez pentru acest proiect. Au fost realizate un total de 17 sesiuni foto în studioul din cadrul HBK.

Primul plan dorește să creeze o hartă a feței, o introversiune în intimitatea personajelor făcând vizibil orice detaliu facial: Acesta sunt eu și doar eu. Imaginile alb-negru vin în ajutor pentru a redefini personajul în lumea scenică.

Lucrând cu ei pe scenă, fiind alături de acești oameni am ajuns să-i cunosc relativ bine și intim. Sesiunea în sine dura între 2-3 ore, din care îmi lăsam 30 - 60 minute timp pentru a încerca să scot la suprafață definirea lor pe scenă: cum se văd ei pe scenă. Am fost plăcut impresionat să văd că din cele nouă personaje, fiecare avea o altă opinie și se vedea într-un mod diferit ca actor, perfomer.

Pentru o eventuală expoziție, primul plan a fost gândit la dimensiunea de 120cm iar imaginile alb-negru la 40cm. Astfel, inițial se crează un plan de prezentare a personajului însă pentru a vedea a II-a fotografie, observatorul trebuie să se aproprie. Astfel primul plan va suferi o transformare de la un spațiu social, la unul intim și în același timp transformând portretul într-o hartă facială, făcând vizibile detalii ale feței pe care le vedem doar când ne aflăm într-un spațiu intim al partenerului/partenerei.

De altfel mulțumesc d-nului Ulli B., Mario R., Silke H., Magdalena G. pentru îndrumări, încredere și ajutor.































































































































Fotografie și PS: Mustea Mihai Dan

Comments

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!