PFC Foto - Bachelor - Androgin

Am petrecut multe luni de zile in pre-productia Proiectului Final de Fotografie, in cazul meu Bachelor.

Cam o duzina si ceva de locatii, in jur de 24 de actori, pardon! studenti la arte dramatice, insa eu deja ii vad ca actori si performeri. Sa te intalnesti cu ei, sa le vorbesti despre proiect, sa le explici in ce consta si unde sunt locatiile.

Iar in final, prototipurile din Valencia aici sunt. Aproximativ 28 de piese unice. Yeaks! sa nu le stric ca-s bun de plata. Tin sa multumesc designerilor care au incredere in mine.

Deja am si zis prea multe. Insa de cand scriu aceste randuri imi sta in gand un singur lucru. Obiectivul de 35mm la f/5.6-8. Nu 35mm cu f/1.2! NU! 35mm cu f/5.6-8 in formatul 36*24mm. Nu stiu daca exista vreo lungime focala mai perversa; vede totul. Un pic mai jos, mai sus, mai inclinat si totul se duce dracului! Obiectivul incepe sa-ti dea palme si fotografia nu mai functioneaza. Si cum unul e atras de perversitate, ma intreb... De ce sa nu fac intregul proiect cu un 35mm la f/5.6-8? Hmmm.. mi-am spus in barba! Deja nu mai poti da inapoi.

Timpul e putin, ziua de predare se aproprie repede, insa fotografiile care functioneaza pe 35mm au o forta fara cuvinte. E pervers insa in acelasi timp si elegant.

Iar dupa toate, la un moment dat ma regaseam intr-o nesiguranta fara precedent. Nu ma puteam gandi la urmatorul proiect. Insa a venit, in timpu iernii m-am decis. Inca 2 ani de zile voi lucra la el, insa deocamdata cum imi spune maestrul meu: Concentreaza-te! Concentreaza-te! Concentreaza-te! pe doar un lucru: proiectul actual!

Nu mai zic nimic, nicio fotografie! Pana ce nu ajung in fata juriului si ma las ciuruit de zgomotul intrebarilor pe 18 iunie, nu mai zic nimic!

O zi buna!

Comments

Post a Comment

Mesajele care contin injurii sau nu sunt la subiect vor fi sterse. Se accepta critici constructive. Va multumesc pentru intelegere!

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!