Bea2Bea4Bea

Parcă deja mă simt obosit de atâta stat în fața calculatorului în post-procesare și m-am cam săturat. Mi-am zis să încerc ceva... un pic mai diferit. Aveam o durere de cap groaznică în timpul sesiunii și am scurtat-o. Însă ce am făcut în această sesiune n-am făcut în altele... am redus numărul de apăsări pe buton cu mai bine de trei sferturi iar rezultatele au fost pe neașteptate... parcă îmi aduce un pic de iz a Ellen von Unwerth și Helmut Newton. Să fie oare ea femeia ”Newtoniană”? Stofă are! Încă prea bună... să vedem pe viitor cum voi reuși să o dirijez... Mdah! pentru ăia care cred ca modelul face tot... mhhhnnn... căcam nu e așa... fotograful vorbește, o îndrumă, incurajează, o face să se simtă comodă, sigură... adică... nu e doar un simplu apăsat pă boton cum se vede din afara ecuației. Și cu toată durerea de cap, mă aflam și într-o transă sentimentalistă... cumva m-am lăsat dus de val, urmându-mi impulsurile native. Ea e Bea. Ea s-a machiat si aranjat părul și vestimentația îi aparține tot ei... aaammm... va trebui să cumpăr ciorapi, fuste, jerseuri, portajertiere ș.a.m.d.




Comments

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!