C.R.C.A. - Close Range Combat Academy

De cativa ani buni imi doream sa incep invatarea artelor martiale. Imi aduc aminte cand eram in Germania si am inceput sa caut diferite stiluri, sa citesc despre fiecare in parte si mi-a atras atentia in special Wing-Chun. E impropriu sa spui ca un stil e mai bun ca altul, totul depinde de cel care-l practica. In meseria mea, de fotograf, imi place sa fiu eficient; toata lumea stie ce inseamna a fii eficient, putini stiu sa o puna in aplicare.  E vorba de timp, energie, improvizatie, divizarea lucrarilor, etc. iar la urma urmei fotografia e mai putin fotografie si multe alte lucruri. Din punctul meu de vedere Wing-Chun se comporta exact la fel. La un moment dat am cautat din intamplare acest stil in orasul meu natal si spre surprinderea mea am gasit un centru unde se tineau astfel de antrenamente. Cum am ajuns inapoi in tara m-am si apucat de acest sport, daca-i pot spune asa. Nu intelegeam nimic in primele doua saptamani, insa ma atragea. Primele 3, 4 luni au fost cele mai grele pana ce am inceput sa inteleg mai multe lucruri. Asta a fost o scurta introducere pentru fotografiile de mai jos, instantanee din cadrul seminarului cu See Foo Randy Williams, desfasurat la Baia Mare in cadrul CRCA condus de Elian Micu. Randy a inceput sa studieze artele martiale in jurul varstei de 13 ani. A fost adeptul lui Goerge Yau Chu pentru sistemul Wing-Chun si pentru Jet Kune Do cu Ted Wong, predat acestuia de Bruce Lee. Mai tarziu uneste cele doua in binecunoscutul  CRCA - Close Range Combat Academy. Seminarul a fost extraordinar iar echipa CRCA s-a inmultit cu 18 boboci purtand esarfe albastre care au avut ceva emotii in timpul examinarii.


Elian Micu si Seefoo Randy Williams
















Comments

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!