The night when the moon stood still

Mare luna-i mare! Pe 19.03.2011 cica am mierlit-o. Insa astrologii (aia care citesc in stele si-ti spun cate zile mai ai de trait si cum te vei simtii maine si azi si chiar acum!, nu te doare stomacu'?) s-au inselat! Eu, cum am facut calculele e 100% sigur (deci pe bune! am facut 3 ani de fizica dar m-am lasat ca nu intelegeam, dar demonstratia e corecta!) ca aceste lucru se va intampla in 19.04.2011. Tembelii! au gresit o integrala si in loc de 4 au pus 3! Dar eu, am refacut calculele si asa a dat. Pe 19.04.2011 iarasi murim tonti dreacului! (uite cum creste gravitatia de 4 ori!!!) Ne apuca depresia, criza (suntem in criza... defapt noi suntem in criza de cand ne nastem!) si vor fi cutremure iar cu depresia ne aruncam de pe bloc! Iarasi murim! inainte de 2012! Si lumea credea ca murim in 2012! naaaaaaa! e in 2011 intr-o luna de zile. Se duce tot pe apa sambetei.

Comments

  1. Sigur ai prea mult timp liber :)) ... ceea ce ma mira.

    Cred ca ai merge si ca director de film, ma gandesc.

    Fan,
    Adi G.

    ReplyDelete
  2. timp liber... imi fac eu. ma distrez un pic.

    ReplyDelete

Post a Comment

Mesajele care contin injurii sau nu sunt la subiect vor fi sterse. Se accepta critici constructive. Va multumesc pentru intelegere!

Popular posts from this blog

Beauty 3.0

Alinka

21 decembrie 2012. Murim tonți dreacului!